Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Aktiv söndag

Av naekw - 2 september 2012 15:17

Maken borta även denna helg, vilket betyder att jag och barnen gör vad vi vill. Igår innebar det städning och att vi såg Modig på bio. Det var både roligt och mysigt. Kan verkligen rekommendera den filmen. Idag var vi mer aktiva. Vid 9 skickade jag iväg dottern med grannen till fotbollssammandrag. Jag och sonen stack strax efter iväg till en orienteringstävling, mitt ute i ingenstans. De föregående dagarnas regnande märktes, mycket blött och vi hade inte en chans att hålla oss torra före start. Sonen tog sig runt banan på beskedliga 30 min och jag fick höra kommentarer som att "visst är det vackert här? jag bara måste stanna och njuta lite". Härlig inställning men det tar ganska lång tid att ta sig runt 2,6 km på det sättet. Så fort vi gått i mål drog vi iväg för att hinna se dottern sista match för dagen. Hon kämpade och var duktig, kul att se. Tyvärr förlorade de matchen med 3-2, misstänker att de blev lite trötta på slutet. Nu har jag ätit lite för att orka springa långpass med J. Orkar jag 11 km idag blir jag grymt nöjd. Imorgon möte i nationella gruppen, misstänker att det blir lika resultatlöst som föregående. När det gäller ryggen känns den okej men trött. Högra höften spökar fortfarande och mina skinkmuskler är stela. Undrar om det någonsin kan bli bra...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av naekw - 13 juni 2014 21:51

Idag fredag den 13 med fullmåne och allt fick barnen äntligen sommarlov. Innan min egen semester kan det bli klart med ytterligare ett chefsjobb samt att det formella löses för att utse mig till biträdande föreståndare för den nationella infrastruktu...

Av naekw - 30 maj 2014 18:07

Hej Bloggen, Det har verkligen hänt mycket sedan sist. Jag tror att det mesta går min väg och mycket positivt händer runt mig. Just nu ser det ut som att jag från och med nästa vecka får ett tydligt nationellt uppdrag och på hemmafronten kanske jag...

Av naekw - 18 januari 2014 19:16

Jag hann inte mer än tänka att jag inte hade varit sjuk på hela hösten och att jag hoppades att det skulle hålla i sig hela våren också så blev jag sjuk. Vaknade dagen efter mina förhoppningsfulla tankar med ont i halsen och tryck i bihålorna. Rätt s...

Av naekw - 6 januari 2014 17:04

Julen kom och gick liksom cupen som skulle spelas. 5 matcher på 5 dagar. Vi vann B-finalen vilket var det bästa vi kunde hoppas på. Kroppen däremot var för gammal. Före sista matchen dvs finalen slog det till i ryggen som ett ryggskott. Jag kunde kna...

Av naekw - 25 december 2013 16:08

Igår firade vi julafton med en liten skara. Vi hela familjen samt mamma och min bror. Totalt 6 st. Det fungerade bra och dagens höjdpunkt var nog avslutningen med sällskapsspel. Roligaste spelet var ryktet går där man ska rita och gissa och skicka vi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards