Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av naekw - 2 augusti 2012 19:26

Är i mammas stuga sedan igår. Låg nog lite illa i natt. Kombinationen nyknäckt rygg, bära barn och sova dåligt gör inga underverk för ryggen. Jag var alltså till osteopaten i måndags, det var tredje behandlingen på lika många veckor. Hela ryggen är tydligen sned och vind liksom bäckenet. Det ger mig många problem med ben, höfter, skinkor, mage, rygg, axlar och huvud. Tyckte jag blivit bättre men nu känns det som att jag fått ett återfall. Jag sprang i tisdags och då fick jag krampkänning i höger baklår. Lyckades till och med tackla en tall. Jag är tydligen bredare än vad jag tror. Jag har tänkt använda den här bloggen som en dagbok för mitt minne då jag tycker jag blandar ihop vad som hänt när hela tiden. Apropå det kan noteras att min son idag åkt iväg på ett vildmarksläger, min dotter är inhyst hos hennes farmor och jag har plockat kantareller med min mor. Verkligen kantarellår i år. Även myggår märkte jag. Undrar om jag såg ut som en galning när jag satt där i skogen med mina ryckningar samtidigt som jag försökte gräva fram de gula svamparna under diverse fällda björkar. Varför vill de växa så otillgängligt? I och för sig verkade de svampar som bestämt sig för att växa på stigen bli nertrampade av djur. Det kanske inte heller är så kul om man är svamp.Börjar längta hem, vänder söderut imorgon för att fortsätta ladda för fest. Vi ska äntligen efter ca 4 års byggnationer påbörja ett socialt liv igen. Många verkade uppriktigt glada över att få en inbjudan, kanske även lite överraskade... :)Hoppas fortsätta detta imorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards